Zlatá firma – to jsou nejlepší firmy na trhuNaší myšlenkou je podporovat ty společnosti, které poskytují služby na nejvyšší úrovni. Tyto firmy budou propagovány na našem seznamu, ale také budou moci ve svých propagačních materiálech používat logo „Zlatá firma“. Předpokladem pro zařazení na seznam je splnění kritérií pro již existující hodnocení dané firmy na internetu. Alespoň 85 % všech hodnocení musí být kladných, aby se firmy mohly připojit ke skupině oceněných. Vše je založeno na matematice – do výsledků nelze nijak zasahovat. Tato pravidla činí projekt transparentním a nezávislým. Podrobnosti
Allianz ovládla Finparádu a bodovala hned v 5 kategoriích!
14.2.2023
V soutěži Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2022 jsme se stali FINANČNÍ SPOLEČNOSTÍ ROKU.
Dále jsme obsadili první místo v kategoriích Produkt roku - Rizikové životní pojištění a Produkt roku - Doplňkové penzijní spoření. V obou těchto kategoriích jsme bodovali také u veřejnosti: Cena veřejnosti - Rizikové životní pojištění a Cena veřejnosti - Doplňkové penzijní spoření.
Produkt Allianz ŽIVOT získal v kategorii Rizikové životní pojištění první místo už posedmé za sebou!
„Je pro nás důležité, aby produktový vývoj i služby Allianz respektovaly a odrážely potřeby a zájmy klientů. Proto si moc vážíme toho, že jsme se stali Finanční společností roku. Jsme velmi rádi, že jsou naše produkty oceňovány nejen odbornou porotou, ale chválí si je i naši klienti, jak dokazují umístění v Cenách veřejnosti, které se odvíjí od celoročního sledování hodnocení našich produktů,“ říká člen představenstva a CPO Allianz pojišťovny Josef Lukášek.
Allianz opět boduje.
3.12.2022
Na vyhlášení prestižní ankety Mastercard Banka roku jsme bodovali hned dvakrát.
Na základě hodnocení Konta Bariéry jsme byli oceněni druhým místem v kategorii Pojišťovna bez bariér. V kategorii Pojišťovna zákazníků jsme se umístili na místě třetím.
Využijte omezenou nabídku a jednorázově investujte Vaše volné prostředky do produktu, jehož výnos se odvíjí od výkonnosti akcií velkých světových společností:
.
.
.
.
.