Allianz překonala hranici 1 mil. klientů a 500 000 smluv havarijního pojištění
18.7.2022
Allianz pojišťovna, která příští rok oslaví 30 let na českém trhu, v červnu pokořila hned dva milníky. Získala milion klientů – fyzických osob a havarijní pojištění si u ní sjednalo již přes 500 tisíc motoristů.
„Allianz roste ve všech segmentech pojištění, což dokazuje i příklad miliontého klienta, který si u nás sjednal majetkové a životní pojištění i penzijní spoření. Velmi si vážíme toho, že nám klienti věří a vnímají nás jako spolehlivého partnera, který tu pro ně je v těžkých životních situacích. Je to pro nás zavazující a klienta vždy stavíme do středu zájmu, jak v rámci produktového vývoje, tak i v rámci našich služeb,“ říká člen představenstva a CSO Allianz pojišťovny Petr Hrbáček.
Životní pojištění Allianz ŽIVOT se stalo pošesté za sebou nejlepším Finančním produktem roku
3.2.2022
Allianz získala v soutěži Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2021 první místo v kategorii Rizikové životní pojištění za Allianz ŽIVOT. Opět tak potvrdila svou pozici nejúspěšnější pojišťovny poslední dekády v této soutěži, protože s tímto produktem získala zlato pošesté za sebou. Na medailové pozice se dostala i v kategorii Cestovní pojištění, ze které si odnesla bronz.
Allianz je třicátou nejhodnotnější značkou světa a zároveň světovou jedničkou v oblasti pojišťovnictví.
27.1.2022
Allianz je třicátou nejhodnotnější značkou světa a zároveň světovou jedničkou v oblasti pojišťovnictví. Vyplývá to z výsledků žebříčku Global 500 společnosti Brand Finance.
Využijte omezenou nabídku a jednorázově investujte Vaše volné prostředky do produktu, jehož výnos se odvíjí od výkonnosti akcií velkých světových společností:
.
.
.
.
.